Welcome to the Faction!

The Red Moon Faction! - Paint it Red!
 
HomePortalFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Hey guys its Steel with a new name

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Hey guys its Steel with a new name   Thu Nov 12, 2009 4:15 pm

Hey its Steel going as Flash now sorry I haven't posted I will post alot now since I favorited this site so I will post like everyday and stuff I'm also trying to make prison maps but failing cuz therye too small anyways i'll post later

*WHITE POWER WORLD WIDE*
Back to top Go down
RMF|Lonelyness

avatar

Posts : 300
Join date : 2009-10-02
Age : 21
Location : Germany/Deutschland

PostSubject: Re: Hey guys its Steel with a new name   Thu Nov 12, 2009 10:52 pm

ok then tell liam to delete your old account

_________________
ICQ 7 pwnz
Back to top Go down
View user profile http://benny.hat-gar-keine-homepage.de
Darkness
Admin
avatar

Posts : 338
Join date : 2009-05-03
Age : 24
Location : The United Kingdom of England.

PostSubject: Re: Hey guys its Steel with a new name   Fri Nov 13, 2009 4:27 am

Flash wrote:
I'm trying to make prison maps but failing cuz therye too small

Click the spanner in the top right of the editor panel, make the size 100 x 100, that should be perfect for a prison map.

_________________
Let the Red Moon Faction Flourish in all endeavours.

Let it be known that we will rise again, whether it is me or perhaps another who leads RMF to glory.

My steam user is Hit_It_Like_This --
Back to top Go down
View user profile http://torm.darkbb.com
Guest
Guest



PostSubject: k.   Sun Nov 15, 2009 4:41 am

Well I changed my ign too Static-X now and ima keep it and i wanta be the map maker for when our dedicated CS2D server is up and I need to know what kinda maps you would like to see on the server tho im going to make an RMF prison thats all I can think of I just need you guys to give me ideas i wiill make an prison thats 100x100 later when I find out we really got a dedi server so just reply saying what kinda maps you would like to see on the server i would have fun making zombie escapes xD
Back to top Go down
RMF|Lonelyness

avatar

Posts : 300
Join date : 2009-10-02
Age : 21
Location : Germany/Deutschland

PostSubject: Re: Hey guys its Steel with a new name   Sun Nov 15, 2009 6:06 am

who cares if 2 other people (blood and me) like them? its not about blood and me its about all the people that visit the server we will just be spectator and ban stupid people LOL

_________________
ICQ 7 pwnz


Last edited by RMF|Lonelyness on Mon Dec 14, 2009 11:05 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://benny.hat-gar-keine-homepage.de
Guest
Guest



PostSubject: Dude im just asking what kinda maps do you think the people would like? so we could get alot of people -_- and I need rcon for da server to change to the new maps   Sun Nov 15, 2009 7:19 am

PwnageBenny wrote:
oh come on flash... you seem so poor when your crying around for ideas... who cares if 2 other people like them? its not about blood and me its about all the people that visit the server we will just be spectator and ban stupid people LOL

Dude im just asking what kinda maps do you think the people would like? so we could get alot of people -_- and I need rcon for da server to change to the new maps
Back to top Go down
Darkness
Admin
avatar

Posts : 338
Join date : 2009-05-03
Age : 24
Location : The United Kingdom of England.

PostSubject: Re: Hey guys its Steel with a new name   Sat Nov 21, 2009 6:16 pm

I like city like maps with "one use" items and weapons, so that If i turn Z unless someone takes them they disappear.

Also our server will have !dropg, !dropm, !dropc, commands so that we can trade/cash for guns/items/ etc.

See, it makes sense adds some realism to the game, and with only a few guns/dispenser giving $50 - teamwork is essential.

Fun, lol espec with Z mode.

_________________
Let the Red Moon Faction Flourish in all endeavours.

Let it be known that we will rise again, whether it is me or perhaps another who leads RMF to glory.

My steam user is Hit_It_Like_This --
Back to top Go down
View user profile http://torm.darkbb.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: Hey guys its Steel with a new name   Sat Nov 21, 2009 8:06 pm

So I'll make a RedMoonCity map thing and a zombie version of RedMoonCity and I got an idea from happy town with the pg and jail cells I was thinking i could make a prison like map but not like prison where the Counter-Terrorists are Cops and the terrorists and criminial an the CTs get portal guns and stuff like that and the bad guys get some guns and places to hide stuff like that and the cts have to catch the bad guys with the pg and they are trapped in a cell and so its part city area where they are caught and the jail area where they can try to escape or a teammate will have to find a way into the prison and save their friends. something like that and tell me if you think thats a good idea Suspect
Darkness wrote:
I like city like maps with "one use" items and weapons, so that If i turn Z unless someone takes them they disappear.

Also our server will have !dropg, !dropm, !dropc, commands so that we can trade/cash for guns/items/ etc.

See, it makes sense adds some realism to the game, and with only a few guns/dispenser giving $50 - teamwork is essential.

Fun, lol espec with Z mode.
Back to top Go down
RMF|Lonelyness

avatar

Posts : 300
Join date : 2009-10-02
Age : 21
Location : Germany/Deutschland

PostSubject: Re: Hey guys its Steel with a new name   Sun Nov 22, 2009 5:27 am

sounds good "shock" Very Happy
why are u making qoute of everything after u finished writing?!

_________________
ICQ 7 pwnz
Back to top Go down
View user profile http://benny.hat-gar-keine-homepage.de
Darkness
Admin
avatar

Posts : 338
Join date : 2009-05-03
Age : 24
Location : The United Kingdom of England.

PostSubject: Re: Hey guys its Steel with a new name   Sun Nov 22, 2009 9:06 am

@Benny, I know right?. Neutral


BTW, you guys SERIOUSLY need to get over this obsession with prison, It's really not healthy, and slighty homosexual.

_________________
Let the Red Moon Faction Flourish in all endeavours.

Let it be known that we will rise again, whether it is me or perhaps another who leads RMF to glory.

My steam user is Hit_It_Like_This --
Back to top Go down
View user profile http://torm.darkbb.com
RMF|Lonelyness

avatar

Posts : 300
Join date : 2009-10-02
Age : 21
Location : Germany/Deutschland

PostSubject: Re: Hey guys its Steel with a new name   Tue Nov 24, 2009 5:44 am

Darkness wrote:
BTW, you guys SERIOUSLY need to get over this obsession with prison, It's really not healthy, and slighty homosexual.
HOMOSEXUAL?
wtf??
u mean shock is gay cuz he wants to make a prison map
and i am gay cuz.... WHY?!??!
lol

_________________
ICQ 7 pwnz
Back to top Go down
View user profile http://benny.hat-gar-keine-homepage.de
RMF|Lonelyness

avatar

Posts : 300
Join date : 2009-10-02
Age : 21
Location : Germany/Deutschland

PostSubject: Re: Hey guys its Steel with a new name   Tue Nov 24, 2009 5:45 am

Darkness wrote:
@Benny, I know right?.
whatcha know?
that shock always quotes everything?

_________________
ICQ 7 pwnz
Back to top Go down
View user profile http://benny.hat-gar-keine-homepage.de
Sponsored content




PostSubject: Re: Hey guys its Steel with a new name   

Back to top Go down
 
Hey guys its Steel with a new name
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Happy Birthday guys!
» hi guys im an awesome fag0t
» Hey guys, what are your hobbies?
» whoa guys
» THE STORY OF THE STAR-CROSSED LOVERS...(REVIVED)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Welcome to the Faction! :: The Red Moon Faction - Paint it Red :: General Chat-
Jump to: